FAQ Algemeen

Wat is de prijs voor het verspreiden van een reclamedrukwerk?
De prijs is sterk afhankelijk van een aantal criteria:

- de totale oplage van het verspreidgebied
- het gewicht van het reclamedrukwerk
- het gekozen verspreidtype

Zijn er selectiemogelijkheden voor een verspreiding?
U kunt bij UwFolderverspreiding.nl gesegmenteerd verspreiden, dit wil zeggen dat wij samen met u een verspreidplan kunnen maken naar uw wensen. U wilt bijvoorbeeld verspreiden op welstandsniveau. Hier worden selectiekosten voor gerekend. Vraag hiervoor geheel vrijblijvend een offerte aan.

Verspreiden wij overal in Nederland?
Wij werken samen met een dertigtal bedrijven in heel Nederland die de verspreiding voor ons verzorgen. Zo blijft u altijd één aanspreekpunt houden vanaf het maken van een verspreidplan, tot het plaatsen van de order.

Als er bezorgklachten zijn, waar kunt u deze doorgeven?
Bezorgklachten kunnen telefonisch of via email doorgegeven worden, uiterlijk drie werkdagen na de laatste verspreiddag. De bezorgklacht moet voorzien zijn van postcode met huisnummer. Deze bezorgklachten worden gecontroleerd door onze bezorgmanagers. Van deze bevindingen wordt u op de hoogte gehouden.

Worden er ook periodieke controles uitgevoerd?
Wekelijks worden er periodieke controles uitgevoerd in ons totale verspreidgebied. De bevindingen hiervan worden door onze bezorgmanagers persoonlijk opgenomen met onze bezorg(st)ers.

Hoe werkt de klachtafhandeling?
Bezorgklachten met betrekking tot de verspreiding kunnen bij Inovamedia worden gemeld tot drie dagen na de laatste bezorgdag. Dit melden kan geschieden aan info@uwfolderverspreiding.nl of op telefoonnummer 085 484 12 75

Uitsluitend bezorgklachten, voorzien van naam, postcode en huisnummer van de klachtgever kunnen door Inovamedia in behandeling worden genomen.

Bij het indienen van klachten dient rekening gehouden te worden met nee-ja stickers op de brievenbus. Daar wordt niet bezorgd.

Iedere klacht wordt door een automatisch systeem opgeslagen en verwerkt. Afhankelijk van de aard van de bezorgklacht wordt deze geïnspecteerd en door de bezorgmanager persoonlijk gecontroleerd. Van deze bevindingen zal de klant op de hoogte worden gesteld.

Na het indienen van de bezorgklacht wordt er naar gestreefd de klachten binnen 5 werkdagen op te lossen en terug te koppelen naar de klant.

Zijn er afwijkende aanleverdagen?
Ja, tijdens bepaalde feestdagen gelden er afwijkende aanleverdagen. Zie onderstaand overzicht:

Weekendverspreiding


- Voor de verspreiding vanaf zondag 28 april t/m dinsdag 30 april 2019 is de uiterste aanleverdatum vrijdag 19 april 2019 voor 12 uur.


- Voor de verspreiding van zondag 2 juni t/m dinsdag 4 juni 2019 is de uiterste aanleverdatum vrijdag 24 mei 2019 voor 12 uur


- Voor de verspreiding van zondag 9 t/m dinsdag 11 juni 2019 is de uiterste aanleverdatum vrijdag 24 mei 2019 voor 12 uur


- Voor de verspreiding van zondag 16 juni t/m dinsdag 18 juni 2019 is de uiterste aanleverdatum vrijdag 7 juni 2019 voor 12 uur


- Voor de verspreiding van zondag 29 december t/m dinsdag 31 december 2019 is de uiterste aanleverdatum vrijdag 20 december 2019 voor 12 uur


- Voor de verspreiding van zondag 5 januari 2020 t/m dinsdag 7 januari 2020 is de uiterste aanleverdatum vrijdag 27 december 2019 voor 12 uur


Doordeweekse verspreiding


- Voor de verspreiding vanaf zondag 28 april t/m dinsdag 30 april 2019 is de uiterste aanleverdatum vrijdag 19 april 2019 voor 12 uur.


- Voor de verspreiding van zondag 2 juni t/m dinsdag 4 juni 2019 is de uiterste aanleverdatum vrijdag 24 mei 2019 voor 12 uur


- Voor de verspreiding van zondag 9 t/m dinsdag 11 juni 2019 is de uiterste aanleverdatum vrijdag 24 mei 2019 voor 12 uur


- Voor de verspreiding van zondag 16 juni t/m dinsdag 18 juni 2019 is de uiterste aanleverdatum vrijdag 7 juni 2019 voor 12 uur


- Voor de verspreiding van zondag 29 december t/m dinsdag 31 december 2019 is de uiterste aanleverdatum vrijdag 20 december 2019 voor 12 uur


- Voor de verspreiding van zondag 5 januari 2020 t/m dinsdag 7 januari 2020 is de uiterste aanleverdatum vrijdag 27 december 2019 voor 12 uur



« terug naar FAQ overzicht